Začínáme

30.10.2008 12:42

Je to asi týden, co jsme se s přítelem rozhodli, že si pořídíme křečka. Přesněji řečeno, já jsem se rozhodla a přítel byl přemluven:). Nějaké zkušenosti co se chovu hlodavců týče mám, ale ty vypadají asi tak, že jsem jako malá nadšená holčička koupila dvě morčátka. Tím jsem rodičům způsobila obrovský šok a další starosti navíc, jelikož jsem měla pocit, že mazlením veškerá starost končí. Ale teď jsem si slíbila, že co jsem zanedbala na morčátkách doženu na křečkovi, a tak jsem se s nadšením pustila do vyhledávání všemožných informací a rad. Nutno říct, že český internet mi jich moc nenabídl. Nevzdala jsem se, nakoupila knížky a četla a četla. A když jsem tak jednou byla ponořena do světa křečků, napadlo mě, že bych se mohla pokusit vytvořit něco, co mi chybělo. Shromáždit informace, které jsem hledala a stále hledám a které považují za důležité. Po přitelově hodinové přednášce o tvorbě webových stránek jsem se konečně pustila do práce. A tak tady snad bude pomalu vznikat stránka, kam se budete rádi vracet, a kde najdete odpovědi na všechny otázky, díky čemuž budou vaši mazlíčkové spokojení a prožijí svůj život v láskyplné péči.

—————

Zpět