Úleva

19.12.2008 20:36

Týden uběhl jako voda a dnes ráno jsme se opět vydali k veterináři na kontrolu Berunky. Měl nám říct, jestli se jedná o nádor nebo absces. Vzal si Berunku do ruky a s mojí obrovskou úlevou konstatoval, že se jedná "jen" o absces. Vzhledem k tomu, že jsou vánoce a já si Berunku beru domů, domluvila jsem se s panem doktorem, co mám dělat. Poradil mi, že jí to mám asi ještě asi týden natírat ichtiolovou mastí, dokud se vevnitř nevytvoří hnis, který půjde vymáčknout. A až ho tam mít nebude, musím jí abces zevnitř čistit a desinfikovat manganistanem draselným. Rána by se pak měla zacelit. Mám z toho docela strach, jestli to zvládnu, ale s přítelem to jistě zvládneme a všechno bude v pořádku:). Jenom se teď musím snažit, aby malá trochu přibrala a měla energii. Je teď pořád ve stresu, což jí taky nepřispívá.

—————

Zpět