Štěstí i neštěstí

05.01.2009 10:42

Vánoce nám skončili a já mám, co se týče mých malých drobečků, velmi smíšené pocity. Bobinku jsme nechávali přes Vánoce v Brně, samozřejmě s tím, že se tam každé dva dny někdo stavoval a dával jí papat. Netuším jak se to stalo, buď jí přítel zapomněl zavřít dvířka nebo si je otevřela sama, každopádně se jí nějakým způsobem podařilo utéct. A nejhorší na tom je, že se nám ji nepodařilo najít:(. 14 dní jsme ji marně hledali, máme jen garsonku takže těch míst, kde by mohla být nebylo moc. Všechno jsme prošli nejmíň 10x a nic. Jsem na sebe tak naštvaná, kdybych ji vzala taky domů do Bruntálu tak by se jí nic nestalo:(. Je to hrozný, takhle jsem vážně začít nechtěla:(. Přítele to mrzí ještě víc, protože si myslí, že to jeho vina. Každopádně jsme se domluvili, že si koupíme jiného křečíka, snad to pak nebude tolik bolet:(. A co Berunka? Berunky je naše zlatíčko a statečný bojovník. O Vánocích jsem si ji pěkně "vypiplala". Dávala jsem jí samou zeleninku a ovoce, bílek, celozrnný chlebík na zoubky a spoustu dalších zdravých věcí. A teď už konečně vypadá zdravě, přibrala, má krásnou hustou a lesklou srst a spoustu energie. Absces už taky skoro nemá, jenom takovou maličkou bouličku tam jde nahmatat, ale myslím, že to během pár dnů zmizí. Ještě s ní půjdeme k veterináři, aby jí to zkontroloval, ale pevně věřím, že bude všechno v pořádku :).

—————

Zpět