Rekonvalescence

13.04.2009 19:56

Berunka je necelé 3 týdny po operaci a zatím to vypadá, že se má moc dobře:). Se stehama se potvůrka zrovna neukázala. Pan doktor ji pořád chválil, jak si je nekouše až se slečna naštvala a vykousala si je skoro celé, jenom na kousku provázku ji visely:). Naštěstí už měla kůžičku srostlou, takže jí to veterinář jen odstřihl a vydezinfikoval a mohli jsme jít domů. Za 14 dní máme jít na kontrolu, aby se podíval, jestli jí nádor znovu neroste. Doufám, že to bude co nejdelší dobu v pořádku, nejlépe že to nenaroste vůbec. Zatím se nám s přítelem zdá, že berunka i přibrala, taky pořád běhá a je čilá, což mi dělá velkou radost. A co se Popelky týče, zjistila jsem, že nejspíš nemá ráda, když ji v kleci sahám na misku. Nedávno jsem ji totiž čistila klec, krásně jsem to tam upravila, dala čerstvé papání a ona přišla a celou tu misku i s tím papáním si zahrabala. Tak jsem jí tu misku chtěla z dobré vůle vyndat, a ona přiběhla a rafla mě rovnou do prstu. Přitom cokoli jiného jsem v kleci pak dělala jí vůbec nevadilo. Zkusila jsem to pak druhý den znovu, upravila jsem jí kolečku, pohladila, všechno v pořadku, a v momentě kdy jsem se jí tu misku pokoušela vyhrabat, zase se po mně ohnala:) Tak už si radši držím odstup a obě jsme spokojené:). A ještě co se týče této stránky, omlouvám se, že zrovna nefunguje fotogalerie, pokouším se ji dát trochu do pořádku a udělat nějaké nové fotky. Pokud by někdo chtěl, může mi poslat fotky svého křečka a já ja tu zveřejním. A byla bych moc ráda, kdybyste mi třeba na mail psali, co vám tu konkrétně chybí:). Moc děkuji:). 

—————

Zpět