Jsme nemocní:(

15.12.2008 09:34

Je to hrozný, když už to vypadá, že je konečně všechno v pořádku a holky se mají jak nelíp to jde, přijde něco, co člověka úplně rozhodí. V pátek jsem se ráno vzbudila, a šla se podívat, jak se holky mají. Bobča spinkala a Berunka pořád jako šílená běhala v kolečku. Ale něco mi na ní nesedělo, tak sem si ji vytáhla z klece (musím se pochválit, Berunka má ze všeho nejradši proso, tak sem ji vždycky trošku dávala z ruky, když sem ji vytáhla, a teď už si na to zvykla, vždycky ji jen v kleci nastavim ruku a ona mi tam krásně hopne, posadí se a čeká, co se bude dít:)) a zjistila jsem, že na boku ma docela dost velkou bulku. Nějak jsem to ráno vůbec nevěděla co dělat, nejhorší bylo, že jsem musela do laboratoří a večer na otočku odjet pryč. Odpoledne jsem jí vyndala kolečko a dala jí tam spoustu papání, aby nám holka trošku přibrala a neběhala pořád. Už je totiž skoro poloviční než Bobinka, ta má 40g a moc jí to sluší, Berunka má 30g. Musím říct, že zrovna lehce se mi neodjíždělo, a i pak jsem byla jako na trní. Naštěstí když jsem v sobotu přijela, Bobinka vypadala stejně jako předtím. Hodně teď baští, dávám jí dvakrát denně, aby se spravila a měla sílu bojovat. A dneska ráno jsem konečně utíkala k doktorovi. Bouličku ji prohmatal, pak ji to místo oholil (až teď bylo vidět, jak je velká) a řekl, že je to buď zánět, způsobený nějakým poraněním, nebo nádor. Dal nám takovou černou mastičku, kterou jí to máme 3x denně natírat, a v pátek máme přijít znovu, že už by mělo jít poznat, co to je. Pokud se tam vytvoří hnis, je to zánět, pokud ne, je to nádor. Pan doktor byl velmi ochotný a mám z něj dobrý pocit, jenom se bojím, co s malou bude dál:(. Je z toho taková vykulená, navíc jsme ji dali hobliny pryč, aby se jí to na to místo nelepilo. Už aby byl pátek.

—————

Zpět